Константин мечтае за деца и за къща на село

Специален гост на 4 февруари, сряда, във вечерното шоу по ТВ2 ще бъде попфолк певецът Константин. Освен че се грижи за перфекетната си фигура, като ходи на фитнес и солариум, в момента чаровният изпълнител работи усилено над новия си албум и е готов с осем нови песни. На въпроса на водещия дали не му липсва ергенския живот Коцето отговаря, че живее добре обвързан и се чувства свободен и щастлив.
„По-често аз готвя и чистя вкъщи”, разкрива подробности от домашния ред половинката на Райна. На питане на Азис дали вече е готов за деца, Коцето отговаря: „Аз работя активно, но Райна е на мнение, че е още малка. Готов съм да галя едно момченце по главата”. А по темата за брака изпълнителят коментира: „Защо трябва да има сватба, с подпис или без - важното е да се обичат младите, даже с подписа се развалят нещата”.Ипълнителят ревнувал приятелката си, но в „определени дози”. „Никога не съм й проверявал телефона, под достойнството ми е, това е нейното лично пространство”, споделя сексапилният попфолк певец.
Константин ще ракрие пред Азис, че заминава на турне в Америка от 26 февруари до 10 април, където заедно с Райна трябва да изнесат 15 концерта. „До месец-два ще изкарам албум, който подготвям от 2003-та”, похвали се изпълнителят и довери, че в четвъртък, 5 февруари, снима видеоклип към най-новата си балада „Излишен”, която ще представи екслузивно пред зрителите на ТВ2.
Коцето ще сподели с какво го е впечатлила Райна в самото начало: „Когато се запознахме ми направи впечатление, че е много натурална жена. Докато повечето жени са супер капризни в храненето, то моята още първия път без свян си поръча два кавказки шиша”.На въпроса на водещия дали е бил някога мутра, Коцето отговаря: „Чуй песните ми, душата ми е толкова лирична! Вдигал съм щанги като спортист, може би затова говорят хората”.
Той ще обясни, че няма намерение да покорява Холивуд и че не си представя развитието си като творец извън пределите на България. “Kамъкът си тежи на мястото”, категоричен е певецът. „Набелязал съм си една евтина земичка, където не живеят много хора, искам картофки да си гледам, кокошки”, сподели пред Азис за намеренията си изпълнителят на „Пайнер”.
„Човечен съм, не изпитвам злоба, завист, с позитивното намерение съм. Мисля, че ако завиждаш и започнеш да се сравянваш с другите, не можеш да се развиееш, оставаш на същото ниво”, заяви Константин в края на участието си във „Вечерното шоу на Азис” и разкри, че неправдата и неразбирателството между хората много го натъжават.







04.02.2009

Няма коментари:

Публикуване на коментар